Geplaatst: 28-09-2005 10:58
[39209] Hallo,
Ik ben al engige uren bezig met een astra 20 dtl. Ons vermoeden was dat hij lucht zoog via de aanzuigfilter en leiding. De auto rijd soms enige tijd goed en vervolgens kan hij gaan stotteren tot bijna afslaan toe. stationaire kan hij soms ook gaan bokken, maar kan vervolgens ook weer 150 km gewoon normaal rijden. Heb live data uitgelezen via de obd stekker en vind geen rare gegevens aangaande de inspuit tijden. ik dacht misschien dat er in de pomp de electronische vervroeger uitging. wel als ik vacuum zuig op de retour leiding valt dit naar 3 min weg (langzaam). wie kan mij mischien vertellen hoe lang die tijd ongeveer moet zijn. ivm afsluit ringen verstuivers verv.
of is dit wel een brandstofpomp verhaal. ik lees op de site toch ook wel veel brandstofpomp verhalen.wie o wie kan mij hulp bieden en heeft misschien al eens met dit bijltje gehakt.
groet Julien