Geplaatst: 29-09-2005 17:02
[39304] Het electromotortje van de recirculatieklep slipt constant door in zijn aansluiting in het kachelhuis. Na demontage blijft dit motortje constant draaien afhankelijk van de stand van de knop links- of rechtsom. Is het normaal dat dit motortje constant wordt aangestuurd?