Recirculatie klep kachel

3 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-09-2005 17:02

[39304] Het electromotortje van de recirculatieklep slipt constant door in zijn aansluiting in het kachelhuis. Na demontage blijft dit motortje constant draaien afhankelijk van de stand van de knop links- of rechtsom. Is het normaal dat dit motortje constant wordt aangestuurd?