4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 29-09-2005 7:57
[39275] hallo,heb hier een 145 1370 cc 76 kw met gebroken distributieriem,zijn in dat geval steeds de kleppen krom en zijn er speciaale gereedschappen nodig om die nieuwe distributieset juist te zetten?
bedankt.