Geplaatst: 29-09-2005 17:58
[39309] heb een probleem met een astra G uit 1999
is tijdens rijden afgeslagen en start niet meer
foutcode p 1630 ernstige systeemstoring komt ook na wissen
weer terug.
alle benodigde spanningen en massa's gecontroleerd op de pompstekker en is allemaal goed.
ik denk zelf de pomp stuk iemand ervaring??
heb ook wel motortoerental en pomptoerental.