x1.7 dtl loopt niet

3 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-09-2005 17:58

[39309] heb een probleem met een astra G uit 1999

is tijdens rijden afgeslagen en start niet meer

foutcode p 1630 ernstige systeemstoring komt ook na wissen

weer terug.

alle benodigde spanningen en massa's gecontroleerd op de pompstekker en is allemaal goed.

ik denk zelf de pomp stuk iemand ervaring??

heb ook wel motortoerental en pomptoerental.