Geplaatst: 30-09-2005 21:12
[39394] hallo ik heb hier een t4 bus met de storing 01269 ( klep inspuitbegin )
bijna alles al geprobeerd maar de storing is niet te wissen
- andere pomp
- andere computer
- nieuwe klep inspuitbegin
- bedrading vervangen tussen de ecu en de klep inspuitbegin
- lucht massa meter is ook al vernieuwd
timing van pomp staat ong. op 50/55
en de storing is er nog niet uit te wissen.
turbo bouwt genoeg druk op maar als je met de auto rijdt is het net of het een 1900 diesel is zonder turbo.
ook begint hij rond de 3000 toeren te pingelen dan krijgt hij gewoon veel te weinig brandstof ( volgens mij )
kan iemand mij misschien de gouden tip geven.
en uit de brandt helpen.
alle reactie en suggesties welkom