Geplaatst: 30-09-2005 23:11
[39399] Ik heb een opel Astra type G van 2000 1700 DTI die niet meer aanslaat.Deze had eerst een probleem met af en toe stil vallen en moeilijk starten.daarna totaal niet meer starten.Na uitlezen computer foutcode P0251 pomp en pompstuur apparaat reeds vervangen maar nog steed geen brandstof aan injecteurs.