Geplaatst: 08-05-2007 18:04
Wij hebben een golf 1.6 met een AEE motor staan en op cilinder 4 doet hij niets we hebben al een nieuwe inspuitventiel er ingezet en nieuwe bougies, verdelerkap en de vonk is ook goed de kompressie gemeten en is allemaal goed er zijn ook geen foutcodes en een andere computer hebben we ook geprobeerd maar het probleem blijft het zelfde . Alvast bedankt Jonny.