Geplaatst: 09-05-2007 21:47
[80019] Hey iedereen (die deze keer nuttige informatie kan verstrekken),
ik post dit ook hier, omdat hier nogal wa mensen zitten die van auto's afweten.
Ik wil graag ESP inbouwen in mijn wagen. Maar weet niet goed welke onderdelen ik nodig heb. Ik heb al een lijstje, maar als jullie eventueel nog onderdelen weten, dan hoor ik het graag! Ook eventueel de objectnummers die ik zo van VW kan bestellen.
Ik hoop echt dat jullie mee willen denken.
. : : Mark 60 rempomp (kan ik de mijne blijven gebruiken? Ik heb een Mark 60 met enkel ABS??)
. : : Regeleenheid (Zijn deze ook los te koop?)
. : : G202 sensor (verdraaiingssensor ofzoiets)
. : : G200 sensor (dwarsacceleratiesensor ofzoiets)
. : : G85 sensor (Stuurwielsensor)
. : : ESP schakelaar
. : : Kabelboom
Ik heb ook gelezen dat vanaf oktober 2001 de G202 en G200 sensoren in 1 behuizing voorkomen... kan ik ook gewoon de die gebruiken? Ipv beide sensoren los te kopen??
Er is ook een verschil tussen 4motion en Voorwielaangedreven wagens. De longitudinale is sowieso enkel van toepassing op de 4motion. Maar die andere sensoren komen in beide voor. kan ik deze ook uitwisselen of is het een big NO?
Als iemand ook aan die onderdelen kan komen voor ene schappelijke prijs, dan hoor ik het graag.
Sorry voor de vragen, maar wil echt 100% zeker zijn vooralleer ik ga beginnen.
op de TDIclub NL heb ik ook een draadje lopen: http://www.tdiclub.nl/link.asp?TOPIC_ID=30537
Alvast bedankt iedereen!!!
En gelieve ook niet te reageren als je dit topic, net als het vorige, om zeep wilt helpen.