Geplaatst: 11-05-2007 17:03
in houden hikken en ploffen in uitlaat .
stationair loop hij spat zuiver.
lucht massa sensor. tempsensor. bonine . kabels .bougies . BF . nokkas sensor.
al vernieuwd maar geen resultaat. ook geen fout codes meer.
benzine druk is oke heef iemand al eens zoiets gehad