Geplaatst: 06-10-2005 11:09
[39740] De S40 heeft ondanks vervangen van remblokken, schijven, klauwen, afstellen, invetten e.d. nog steeds last van piepende remmen bij lage snelheden (inparkeren)
Tevens heeft deze S40 last van een krakend dashbord (rand bij ruit) bij hitte en gebruik van de airco.
Wie weet hier de oplossing voor?