slecht starten

4 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
17DTL
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-05-2007 23:53

[80271] ASTRA F . Slecht starten koud , 1 minuut of 2 starten dan start hij , draait heel goed , tot s avonds dan terug 1 min Of 2 starten , geene witte damp als je start , alles nagechekt , voorverwarming , nieuwe retourleidingen gestoken , voor mij alles ok , kan er mij iemand helpen ?? dank bij voorbaat. groetjes marc