Geplaatst: 06-10-2005 21:31
[39785] De ruitenwissers gaan in de interval erg langzaam en stoppen midden op de ruit na enkele seconden gaan ze weer aan de gang.
Stand 1 en 2 geen probleem.
Is het relais slecht? en is het interval relais dat grijze metalen box naast de wissermotor?
Ik heb ook gehoord dat de asjes vast zitten of gaan zitten en dat de motor in de interval stand het niet kan trekken en in de normale stand(nog)wel. met uiteindelijk het gevolg van een doorgebrande motor als je er niets aan doet.
Kent iemand dit probleem?