Geplaatst: 08-10-2005 16:32
[39896] Kan iemand mij vertellen waar de
sensor van de zijwaartse acceleratie g200 zit
gaat om een
audi a3 van 2000
hadt de auto uitgelezen met de gut mann macs40
en gaf de storing van de zijwaartse acceleratie g200
toen zijn we naar de dealer gegaan om zeker te weten dat het de zelfde storing aan gaf en dat was zo alleen bij de dealer wisten ze ook nie echt waar dat ding zit dus als iemand dat weet zou het fijn zijn
gr niels