2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 10-10-2005 12:04
[39989] motor is afgeslagen en wil niet meer lopen,motor x20dtl loopt wel op eter, zijn deze brandstof pompen vaak defect? er zijn geen foutcodes.