Geplaatst: 16-05-2007 8:04
[80415] Motor komt niet terug naar stationair en loopt dan ± 2500 toeren.
Het is niet voorspelbaar, het gebeurd heel onverwacht.
Temperatuur sensor vervangen deze gaf in het geheugen aan dat er een waarneming van -40 geweest was.
Gasklep huis gereinigd.
Inlaat traject op lekkage gecontroleerd.
Heeft iemand nog een suggestie ?
ATM