Geplaatst: 21-05-2007 21:01
[80766] Mijn schoonzus heeft een Alto waar dinsdag aan de linkerkant / wielkant de stofhoes vd steekas is vervangen. Hierna komt het geregeld voor dat de wagen niet wil schakelen. Ook niet met de motor uit. Koppeling komt goed vrij. Na veel getrek en geduw doet ie het weer een tijd.
Wie o wie ? ? Bvd