Geplaatst: 22-05-2007 18:07
[80817] Beste mensen,
Ik heb een w124 200 d die niet direkt uitgaat als je hem van kontakt haalt.
Reeds vervangen potje op brandstofpomp, en de vacuumpomp.
De auto loopt minstens 4 tot 5 seconden door voordat hij uitgaat, verder zijn er geen vacuumproblemen.
Toch ergens een lekje oid denk ik iemand een idee?