Airco

4 reacties

Merk
Ford
Model
Galaxy
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-10-2005 22:31

[40230] Bij een Ford Galaxy gaat na een tijd(kan soms na 15 a 20 minuten zijn) de verwarming koud blazen ondanks deze op 22 graden staat (automatische airco regeling)dan moet ik deze tot maximum zetten voordat hij dan toch warm begint te blazen.