Bokken bij optrekken

2 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
X16XEL
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-05-2007 21:45

[80901] Deze Astra G Bokt soms zeer hevig bij het optrekken bij een stoplicht. Zeer zeldn schokt deze bij het accelleren na bv een bocht of een remaktie. Verder is het rijgedrag van de auto normaal en trekt prima door in het gehele toerengebied.

Gasklephuis en aanbouwdelen zijn schoon gemaakt.

Een nieuwe EGR maakt geen enkel verschil.

Omdat hij bij volgas in te hoge versnelling niet schokt of inhoud sluit ik de DIS gallery uit.

Er zijn geen foutcodes aanwezig.

Iemand dit vreemde probleem al eens meegemaakt?