Geplaatst: 17-10-2005 18:16
[40471] bij deze golf een 1800 type 3 gaat na een poosje stevig doorrijden op de snelweg en je laat het gas los en de snelheid zakt af gaat spontaan het oliedruklampje branden en de zoemer gaat af. motor blijft verder goed lopen na ongeveer 15 seconden gaat lamp en zoemer weer uit en dit herhaalt zich na een 10 kilometer weer. we hebben de 2 oliedruksensors vervangen en de massakabel aan de motor vervangen.maar het probleem blijft.wie kent dit probleem en weet er een oplossing voor.