Geplaatst: 26-05-2007 10:18
[81043] auto loopt goed start goed ,totdat je afremt bij stoplicht,gaat dan op 3 eneen half lopen totdat je helemaal stil staat den gaat hij weer mooi glad lopen
ik heb geprobeerd met de kilometer teller los ,dan doet hij dit niet
heeft iemand dit mischien ooit meegemaakt alvast bedankt