Geplaatst: 18-10-2005 16:00
[40538] Op 27 september heb ik een bericht geplaatst over het niet meer willen starten van een S300 TD motor. Er zijn inmiddels enkele onderdelen vervangen zoals brandstofklep, gloeirelais en gloeiers, maar helaas is er een gloeier gebroken. Is er een tip om het restant er uit te krijgen zonder demontage van de kop? Gloeier is net voor de schroefdraadafgebroken.