3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-10-2005 19:11
[40475] Wie weet een plaatsje/gaatje in de motorruimte om een draad door te voeren voor een konstante plus voor de trekhaak.
Astra-G 16.16V 2000