Geplaatst: 17-10-2005 21:00
[40491] van een AG G3 DGI instalatie ben ik op zoek naar een centrale injector AG500.009 er schijnt een productie stop op het onderdeel te zijn , wie weet waar je dit deel nog kunt kopen en of heeft iemand ervaring met ombouw naar een ander G3 systeem?