Geplaatst: 03-12-2007 15:16
[94065]Dus, de zeg maar gele wenkbrauwen vooraan doen het niet en waar er normaal bij andere voertuigen van dit type 3 lampjes in de achterlichtunit branden, brand er bij dit voertuig maar één enkele lamp en dus ook veel intenser dan een voertuig waar wel de 3 lampjes branden. Weet eventueel iemand een oplossing op dit probleem. De Boordcomputer geeft geen enkele foutmelding.
Ps: de uitvoering is een sedan.
Bij voorbaat dank.