kannetje olie in het geel

7 reacties

Merk
BMW
Model
5-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
2000
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-12-2007 18:52

[94079]hoi!!

ik heb me net een bmw 320 E46 model van het jaar 2000 gekocht, wat me verbaasd is eens ik start of het nu bij koude of warme motor is even daarna blijft het geel oliekannetje branden en ongeveer een tien sec later gaat het terug uit.. is dit normaal of niet???? of wat kan het probleem zijn??? olie is net ververst

iemand een antwoordt

alavst bedankt

Mvg