Geplaatst: 03-12-2007 18:52
[94079]hoi!!
ik heb me net een bmw 320 E46 model van het jaar 2000 gekocht, wat me verbaasd is eens ik start of het nu bij koude of warme motor is even daarna blijft het geel oliekannetje branden en ongeveer een tien sec later gaat het terug uit.. is dit normaal of niet???? of wat kan het probleem zijn??? olie is net ververst
iemand een antwoordt
alavst bedankt
Mvg