Geplaatst: 01-12-2007 21:52
[93984]hoi, wat handig zeg deze site erg goed, ik heb een probleempje, heb een rover 75 v6 staan die wel rond draait maar niet aanslaat, de brandstofpomp doet het, brandstof druk is ook goed.
maar vonkt niet en spuit ook niet in. heb hem vanmiddag uitgelezen en geeft aan nokkenas positie sensor, heb dit vaker meegemaakt met bmw motoren, maar deze blijven dan wel (slechter) lopen, is het bij de rover dan anders? ik hoop het wel, iemand hetzelfde meegemaakt? alvast bedankt gr Martijn
zou misschien de persoon sterling hierop antwoord weten?