Geplaatst: 20-10-2005 12:02
Deze 2.2 hdi heeft de eigenschap dat hij niet aanslaat.Als je hem een tijdje op kontakt zet begint het dubbelrelais te tikken, gaat het MM lampje branden en dan ineens kun je hem starten en slaat hij onmiddelijk aan.Massa´s en plussen zijn gecontroleerd, wie weet de oplossing???