7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-12-2007 23:59
[94114]wie weet raad met het steeds stuk gaan van de oliedruksensor is de derde op 3 maanden tijd en 30.000km.