Geplaatst: 23-09-2005 16:37
Problleem is dat vrij plotseling de auto geen trekkracht meer had.Hij valt dan vermoeden wij in noodloop.Na uitlezen geen foutkodes.Terug gestart is het probleem soms even weg, maar na een paar honderd meter rijden verneem je plotseling weer vermogensverlies.Dan blijft het ook zo totdat de motor weer wordt stilgezet.Maar soms blijft de noodloop aanwezig, ook al zet je de auto opnieuw uit.
Vermoeden de luchtmassameter, want die komt niet boven de 4 Volt als de auto niet meer trekt.Als de auto wel trekt komt het signaal van de luchtmassameter gauw richting 6 a 7 volt.
Maar kan ook iets anders zijn natuurlijk waardoor de noodloop ervoor zorgt dat het signaal van de luchtmassameter wordt beperkt.Of is deze redenatie niet goed?Feitblijft dat het net zo'n luchtmassameter lijkt als de beroemde VW's.
Wie heeft nog een idee?