Geplaatst: 27-09-2005 13:26
Bij een 106 rally uit 1997 met een TU5J2/z motor hebben we het probleem dat stationeer het toerental schommelt. Ook tijdens het rijden houd de motor steeds in waardoor hij niet gelijkmatig loopt. Bougie's, kabels,koppakkingen en distributie zijn vervangen maar het probleem blijft.
Wie heeft er een TIP ?