Geplaatst: 09-12-2007 21:49
hallo, heb een opel astra, die valt stil als je onder een kwart tank benzine komt, heb de tank losgehad, benzinepomp is goed, en buisjes en slangen zijn ook goed, heb de zeef van de brandstofpomp gereinigd.
slingerschit/ bakje waarin de benzinepomp zit is ook goed.
als de tank halfvol is , dan is er geen probleem.
enig idee?