2.0 hdi olie in koelvloeistof

3 reacties

Merk
Peugeot
Model
406
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-05-2005 21:10

[31700] Mensen,

Ik heb een 406 2.0 hdi 90 pk.

Ineens had ik olie in koelvloeistof ca 1,5 a 2 liter.

Cilinderkop gedemonteerd, aan de koppakking weinig tot niets te zien.

Wij vermoeden ook niet dat de kop stuk is.

Spul weer gemonteerd, koelsysteem gespoeld met reiniging, sinds vandaag weer rijden.

Over paar dagen tappen we m weer af en kijken of dr weer olie door zit.

Heeft iemand dit al s bij de hand gehad.