roken

3 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
1.7 dt
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-12-2007 0:46

[94628]bij koude motor geen problemen, als de motor goed warm is begint bij 2500 tpm ernstige rookontwikkeling

uit de uitlaat bij doortrekken, als je voorzichtig gas geeft valt het mee, maar als je fors optrekt zie je nix

meer in je binnenspiegel. het lijkt dan ook of er vermogensverlies is t.o.v. koudere motor.

zelf geprobeerd en inderdaad op de snelweg bij 125 km/u, plankgas slecht acceleren en rooken!

luchtmassameter reeds vervangen.