Geplaatst: 12-12-2007 8:12
Onder het rijden is de auto spontaan gaan "hikken ". Om de +/- 5 sec. zakt het motortoerental even 50 a 100 toeren. Zowel stationair als op toeren doet probleem zich voor.
Voor het gevoel valt de spanning op de pomp een seconde even weg en "hikt " de motor even.
De auto is uitgelezen en er zitten geen foutmeldingen in. Inspuitmoment en opbrengst zijn prima.
Heb aan de pomp gemeten, maar de spanning valt niet weg als de motor even hikt. Relais 109 functioneert ook naar behoren.
Iemand hier ervaring mee...?
bedankt voor de reactie