suzuki wagon r inhouden stotteren bij warme motor met optrekken

3 reacties

Merk
Suzuki
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
1300
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-12-2007 22:09

[94734]bij warme motor stottert de auto in de 1e en de 2e versnelling

bij koude motor loopt hij perfect het motorstorings lampje blijft ook branden

in de 3e en 4e en 5e versnelling loopt hij ook perfect

wie kan mij helpen