3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 13-12-2007 22:09
[94734]bij warme motor stottert de auto in de 1e en de 2e versnelling
bij koude motor loopt hij perfect het motorstorings lampje blijft ook branden
in de 3e en 4e en 5e versnelling loopt hij ook perfect
wie kan mij helpen