Geplaatst: 12-12-2007 12:50
[94649]auto heeft een AG5 automaat. bij flink vermogen vragen dreunt en schud de hele wagen. motor en bak zijn uitgelijnd, A-motor/bak steun is vernieuwd. ook R-aandrijfastripoide, homokineet en tussenlager zijn vernieuwd. L-aandrijfas is uitgewisseld met goed rijdende auto. niets van dit alles maakt de auto beter. wie het weet mag het zeggen. groetjes, Ruud