Geplaatst: 28-01-2006 18:59
De buitentemperatuur die de auto aangeeft in het dashboard is meestal 70 graden
Opzich niet zo erg maar als het buiten vriest doet hij dit ook en dat is niet handig om te weten hoe koud het buiten is
De meter loopt met stappen op.
Kan iemand mij zeggen waar de temperatuur sensor voor buiten zit in dit type en hoe ik het kan verhelpen???????/
Alvast bedankt