buitentemperatuur meter van slag

2 reacties

Merk
Opel
Model
Omega
Type
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-01-2006 18:59

De buitentemperatuur die de auto aangeeft in het dashboard is meestal 70 graden

Opzich niet zo erg maar als het buiten vriest doet hij dit ook en dat is niet handig om te weten hoe koud het buiten is

De meter loopt met stappen op.

Kan iemand mij zeggen waar de temperatuur sensor voor buiten zit in dit type en hoe ik het kan verhelpen???????/

Alvast bedankt