Geplaatst: 16-12-2007 13:02
[94876]Hallo
Ik heb hier een seat Toledo 1.9 TDI 96KW met het volgende probleem:
Hij blijft af en toe in zijn een hangen hij wil niet uit z'n 1.
Nou zit ik te twijfelen of het nou de cilinder is of in de bak heeft zoiets wel eens meegemaakt?
mvg ekrem