Geplaatst: 30-01-2006 18:12
Deze klant heeft de klacht dat de motor er tijdens het rijden zo nu en dan mee stopt, als je dan de gas loslaat en weer opnieuw gas geeft dan is het probleem weer opgelost? Tijdens deze storing brandt ook het lampje van engine check, heb de auto nog niet in de garage dus nog geen storingscodes uitgelezen.Kent iemand dit probleem?
b.v.d Pieter