Geplaatst: 18-12-2007 19:56
Hallo,
Lampje van de gloeibougies gaat uit en ongeveer een 30 seconden later weer branden.
Gloeibougies gecontroleerd en zijn goed. Krijg geen stroom.
IK vermoed de relais, kan iemand van audi dit bevestigen voor ik fouten kosten maak?
Waar vindt ik deze relais? ik zie namelijk enkel 2 kleine relais in het motorcompartiment
Dank bij voorbaat,