Geplaatst: 31-01-2006 18:13
De auto waarmee ik op dit moment problemen mee heb is een 525 met een dubbele carburateur op gas.
Stationair draait de motor goed en boven de 2500o/min in het tussen gebied draait de motor arm met hoog HC en hoog O2
hierbij dacht ik aan onstekings problemen (niet waar te nemen met de scoop) klep lekage (klopte cyl4-5 lekke klep) dit is verholpen maar probleem is nog het zelfde; verdamper vervangen de oude kon niet genoeg gas leveren probleem nog niet verholpen.
Op de motor is nog een electronische onsteking gezet dit heeft tot een betere start geleid en een rustige stationaire loop.Probleem nog niet verholpen. Gasklep lagers gecontroleerd op lekage ( mischien bij een bepaalde gasklepstand valse lucht), geen probleem gevonden.Wie kan er nog iets bedenken voor dit probleem graag sugesties. nvg Harry ps op benzine minder problemen.