Geplaatst: 02-02-2006 13:32
[48388] Iemand raad ? Geen digitale of elektronische klima .Zonder klima aangezet heb op de 1 en 2 snelheid , geen ventilator en op de 3 en 4 wel ..als ik de klima op zet op de 1 en 2 dan brandt het lichtje van de klima wel , maar geen ventilator...als ik de 3 en 4 opzet dan valt het lichtje van de klima uit en ook geen ventilator....al de knoppendoos vervangen en de regulator van de motor..