Geplaatst: 18-12-2007 20:03
[95058]Hallo,
Ik hoor geklop uit de vooras percies alsof de schokdempers versleten zijn klokklokklok.
Maar heb de schokdempers vandaag vervangen en probleem niet opgelost.
Voor de rest is er niets zichtbaar verleten. Rubbers torsiebar, ophangingsrubbers en kogelgewrichten zijn goed.
Dank bij voorbaat