Geplaatst: 03-12-2007 17:47
[94074]Hallo,
Bij bochten nemen hebben we een piepend geluid achteraan, zeker als de wagen warm staat.
Volgens mij komt het van de differentieel.
Olie is gecontroleerd en ververst dus dit is ok. Er zit speling op de aandrijfassen maar niet te veel.
Heeft er iemand dit probleem al gehad?