Geplaatst: 26-01-2006 18:45
[47801] Auto rijdt goed, maar als de motor stationair draait vind ik de auto nogal schudden, je voelt het in de stoelen, bijvoorbeeld als je voor het stoplicht staat te wachten. Alle cilinders doen goed mee. Is dit kenmerkend voor deze 2.2 diesel-motor, of is er wellicht iets mee aan de hand.