Geplaatst: 04-12-2007 16:46
[94140]Wij hebben hier een golf 1400 model vanaf 1992 /is ook van 1992stationair is het net of hij staat te verzuipen,trekt niet goed door,loopt niet harder als 115 km,wij hebben de monopoint carburator,ontsteking,kabels bougies,tempzender,inlaatpakking,bobine,slangetjes vervangen co normaal alleen lamba te hoog,weet er iemand nog iets.alvast bedankt