5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 29-01-2006 16:04
[48055] We hebben een c 180 binnen staan als je met deze auto rijd kraakt deze in het achter terein niet echt hinderlijk maar het hoort niet zo..
Wie heeft dit eerder mee gemaakt en wat is de oplossing hier voor...?