Geplaatst: 30-01-2006 17:52
[48142] Ik heb een audi 80/90 coupe staan met een 2.3 10V NG motor die te veel benzine krijgt, hij heeft een CO van >10. Na wat metingen kwam ik erachter dat hij een inspuitdruk heeft van +/- 6,5 bar, en dit moet 3,8 zijn. Nou zitten er twee drukregelaars op en ik heb ze beide al vervangen en nog is de druk te hoog, ook heb ik de retour gecontroleerd door hem af te tappen na de drukregelaar maar dit hielp ook niet, toen heb ik het hele injectiehuis omgeruild met een goede en nog blijft de druk te hoog. Ik sta voor een raadsel en wie kan mij helpen????????