Geplaatst: 13-12-2007 0:28
[94706]beste collega's,
Bij deze transit gaan bij gebruik van de knipperlichten naar links of rechts snel knipperen ipv normaal...
alarm knipperlichten knipperen wel normaal.
Met de kar erachten is er geen probleem..
Het volgende gedaan:
Bekabeling en stekkerdoos en stekkers controleren (orginele trekhaak + bekabeling)
Weerstand bij stekkerdoos vervangen
Knipperlicht relais vervangen. (volgens mij is dit een gewoon relais en geen knipperautomaat??)
wie nog suggesties??
mvrgr jan